Iklan

Khamis, 14 Ogos 2014

YouTube's Gay Couples

Hello!!!

Kepada yang tanya pasal novel Strange Love, aku masih lagi duk tengah edit novel ni. Still nak perkuatkan jalan cerita. So harap dapat tunggu ya. Tapi aku janji yang aku akan publish kan Part 1 by the end of this August. 

Hari ni nak cerita pasal YouTube. Aku kalau dalam sehari tak buka YT memang tak sah. Biasanya aku tengok muzik video, fan video dan juga movie trailer kat situ tetapi ada satu lagi habit yang aku memang takleh nak elak bila buka YouTube iaitu melihat video dari gay couples yang ada kat situ. Agak kerap jugaklah aku tengok sampai kan BF aku sendiri pun hairan dengan ketaksuban aku. Huhu. Mesti dia ingat aku nak ajak dia buat video kat YouTube jugak. No, thanks. 

Ada banyak sangat gay couples kat YouTube but ada tiga couples yang paling aku suka dan takkan miss kau mereka update video-video baru. Tiga couples ni adalah

RJ & Will

www.youtube.com/user/shep689


I think I've been following them for like 2 years. Haha lama giler. RJ & Will met at the college dan mereka sudah bersama agak lama juga. Baru sahaja bertunang pada tahun lepas. So, apa yang ada dalam channel YouTube mereka? Well, mereka rakamkan kehidupan mereka seharian atau dalam erti kata lain, daily vlog. 


Mark & Ethan

www.youtube.com/user/mmabutternut


These two are so sexy. Mereka start couple masih baru lagi. Baru setahun lebih tetapi chemistry mereka sangat kuat. Aku suka tengok video mereka, sebab mereka berdua ni sangat adventurous. Banyak je aktiviti yang mereka lakukan bersama. Mereka baru sahaja pindah untuk tinggal bersama. 

Vinny & Luke

www.youtube.com/user/VaillancourtSquared


Vinny & Luke sudah lapan tahun bersama tetapi channel YouTube mereka hanya baru bermula pada awal tahun ini. Mereka sudah pun berkahwin so dalam video-video mereka banyak sangat pasal kisah cinta mereka, which is so romantic sebab mereka berdua ni tinggal jauh. Vinny is from USA and Luke pula dari UK. They're so funny especially Vinny. I love the way he laughs. 

2 ulasan:

  1. to be honest, i like stand alone gay youtubers.. such as joey graceffa, tyler oakley, davey wavey.

    Macam kapel plak aku minat trent and luke, sbb utama wajah trent tu mcm wajah scandal lame aku. hahahah

    video ini agak menarik

    BalasPadam
  2. mallow610 & lafond66 pon comel jugak haha kbye.

    BalasPadam